Wednesday, September 02, 2009

Politik Perak yang haru.....

Apa dah jadi weh? Ada yang kena tangkap pulak dah..... ni apa heinya? Adoilah....politik perak makin berserabut. Dulu rakyat memekak minta piliharaya semula, kome buat nohen. Kan ke senang kalau buat pilihanraya semula. Tak de le sampai berpuak-puak rakyat perak dan jadi pening kepala dengan politik yang dah macam carca marba ni.



Pakatan yang dok mesyuarat kat hotel tu, masih sah laku lagi ke segala pembentangan dan hujah? Ada ke kerajaan 1 Malaya ni ambik peduli? Tergugatkah Zambry dengan cubaan ADUN Pakatan yang nak bersidang tu? Iskh!..Iskh!

4 comments:

zali said...

kata orang...

perempuan yang berpolitik tak elok di buat isteri...

1.sebab suka membebel
2.sebab suka komplen

tu kata orang...

Aishah Jamal said...

Zali,

Kalu camtu mereka-mereka yang masuk Wanita UMNO & Puteri UMNO tak elok di buat isteri gak ke?

Uuuiiiiii ramainya andartu kat malaysia ni ye...

is@r said...

Zali,
kah kah kah... boleh pakai ke statement ni lagi?
berleter melalaui tulisan xde salahnya. kami pun ada pendapat & komen yg perlu disuarakan & didengari oleh semua pihak.

Aisyah,
dah tentu la takot nak buat pilihanraya...takot terap..malu ooo...mcm kat N11

Aishah Jamal said...

is@r,

Nampak sanagat BN perak takut kalah. Tapi kalu dibuat pilihanraya pun belum tentu PR menang. Kira nasiblah siapa pilihan hati rakyat cumanya keputusan piliharaya lebih diiktiraf berbanding suasana sekarang.