Monday, August 05, 2013

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin.


Di kesempatan ini, aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Salam AidilFitri kepada semua pengunjung blog yang beragama Islam yang sudi singgah ziarah ke blog ini.
Bagaimana persiapan kalian untuk menyambut hari lebaran? Bagi diriku, persiapan ala kadar sahaja. Cukuplah asalkan anak-anak tetap gembira dihari raya.

Maaf kerana aku tidak punya kesempatan untuk menulis panjang lebar dan membebel di ruang ini. Mungkin di lain waktu yang lapang akan panjanglah sedikit bebelan.


Apapun, sempena menjelang hari mulia, maaf dipinta jika ada salah dimana-mana. Kita kan manusia biasa. Pada yang ingin memulakan perjalanan yang jauh untuk pulang berhari raya tu, pandulah dengan cermat. Semoga selamat sampai ke destinasi yang di tuju.


SELAMAT HARI RAYA

MAAF ZAHIR & BATIN

1 comment:

PAK JUNAIDI said...

SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA