Bila Anak dan pandai bertanya

"Masa bila Mama dengan Abah cinta-cinta?"
Gulp!.... tertelan liur aku. Dan aku pun ceritalah... so and so.....
yang tak tahan tu dorang boleh gelak suka bila aku cerita 1st time jumpa abah dorang dalam bas.

"Mama kata mengandung tu 9 bulan je tapi ammar tengok dah berapa tahun baby tak keluar-keluar pun
daripada perut mama?"
Ha....ha....ha..... soalan ni yang buat aku gelak sakan dengan abahnya. Nak tengok baby, tunggu 'Ende' ko
beranak pulak ye ammar.

[Kadang-kadang soalan anak-anak tu payah sungguh nak dijawap]

2 comments:

WS Zuriati said...

Dah boleh sangat kalau nak tambah..

Bila Diary Bercerita said...

he..he... rasa cam malas je nak mula all over again. Tapi kalu dah rezeki tu terima jelah...

Sebuah coretan pada diary

Setelah lama tidak menulis, aku kehilangan kata-kata. Sebenarnya ingin ku tulis berbagai cerita namun kekangan waktu selalu sahaja membatask...