Thursday, June 05, 2008

MINYAK NAIK LAGI.....

Minyak naik lagi
ramai orang rasa sakit hati
pagi hari cakap pun berapi-api
dipasar, dipejabat hatta di kedai kopi
kutuk kerajaan le....apa lagi
Pak Lah & the Geng asyik kena maki...

[Hmmm...... apa kata lepas ni kita pakat-pakat gi kerja naik basikal? Ha..ha..ha..]

7 comments:

hartini omar said...

kak,
mula2 bgr naik
lepastu minyak naik
kalau yg naik pun lepasni
mungkin naik darah! haha

Anonymous said...

naik basikal sbb minyak naik..
x makan nasi sbb beras naik..
nampaknye rakyat malaysia akan jadi ramping la selepas ni... byk exercise n diet... hehe


-nur-

Ahmad WM Omar said...

MEREKA yang patut turun!!!

Sweety Candy said...

I think you're funny...

p/s: please see my blog, because I'm somebody very familiar..

wszuriati said...

Ingat nak beli kete besar tapi tak jadi la...semuanya minyak punya pasal...

aishah jamal said...

Mengikut pendapat Abg Asri kalu nak tukar pada NGV pun tak berbaloi juga sebab bila gas habis dan nak tukar ke petrol ianya akan sekali ganda...tak sesuai kalau kereta tu terpaksa keluar kawasan. Kita tunggu kalau Petronas nak pasang NGV ke semua stesen kat Malaysia ni.

Maswafi Abd Samat said...

Ala bukannya jauh pun Taratak dengan Faber, jalan kaki je. hee..hee..