Wednesday, July 02, 2008

Politik ? Ooohhh.....Politik

Pemimpin Politik Malaysia makin haru biru
Ada gentar, ada dendam, ada juga yang terkedu
Antara Pak Lah, Dr. M, Najib & juga Anwar
Andai diperhati seolah ada tersirat tawar menawar
dalam kenyataan yang bersifat peribadi,
bukan lagi kepentingan negara dan juga parti

Aduhai, Malaysia ku.....
Politik dalaman mu makin kelabu dan berdebu....

{Hanya Allah swt jua lah yang lebih mengetahui apa yang tersirat dan tersurat}

2 comments:

Mawarnafastari said...

yep, benar tu kak aisyah..
hmm.. apa kata kite plak la yg jd pemimpin? hehe

aishah jamal said...

Apa kata kita biarkan si Luncai(?) terjun dengan labu-labunya sekali.
Untung sabut dia timbul le balik kalau tak pun tenggelam terus...
he..he...puak-puak politik malaysia sedang menyanyikan lagu rakyat - "Katak Oh Katak kenapa panggil hujan, macam mana tak panggil hujan, Ular nak makan aku..Ular nak makan aku"...hu.hu.