Thursday, May 07, 2009

Beberapa hari ni aku tak punya masa untuk menulis didalam blog ini. Dengan faktor kesihatan yang tidak menentu serta tugasan yang yang menimbun, membataskan aku untuk menulis. Kadang-kadang sempat juga seminit dua menjengah blog-blog yang 'hangat' dipasaran.... he..he..
(yang tu masa tak de bintang-bintang kat kepala ni lah.....)



Hari ini ada juga masa terluang tapi asyik dok melawat blog pakatan rakyat yang berkisar tentang sidang DUN di Perak. Iskh! Iskh! Haru betul sidang DUN kali ini. Betul-betul boleh jadi siri 'Hari ini dalam sejarah...' Terdetik dalam hati, risau juga kalau kecoh sangat takut nanti ada pengumuman darurat pula. Lagi le haru.... Apa pun tunggu berita malam nanti.


Esok entah apa pula ceritanya. Dengar cerita pentadbiran beberapa agensi di Perak pun makin kelam kabut sebab banyak sangat 'Boss'.... susah depa nak buat kerja. Yang kena tukar, dan ditukarkan tempat kerja pun ada yang tak puas hati juga. Entahlah..... kita kat KL ni cuma dengar luahan je yang merananya siapa????