Wednesday, May 27, 2009

Ikut Komer Le...

Ikut komer le
Ate kalau nak posa sunat pun posalah
Kalau tak hingin pun
Tak apelah….
Teman bukan boleh hempuk mike
Ini bukan posa bulan ramadhan



Ikut komer le
Kalau nak sokong parti zambry pun sokonglah
Teman faham mike orang meniaga
Zaman gawat nak cari makan
Susah bebenor rupenyer



Ikut komer le
Nak jadi lalang ke hape
Masa Nizar menang
Kemain komer semua suka
Ate ngape sekarang tak gemor pula
Ohhh….gara-gara tanah rupanya.



Ate orang kat pejabat tanah dan suk tu buat apa
Ngape deme tak buat kerja?
Sebab boss tak tentu hala duduk kat mana
Semua kerja main tangguh-tangguh je



Ikut komer le
Nak undi siapa bila tiba piliharaya
Teman Cuma boleh tolong kempen je
Kut-kut le mike berubah hati
Pangkah le Bulan yang terang benderang
Supaya hati yang gelap jadi terang

2 comments:

Seladang said...

Ikut kome le
jangan sampai terjun lubok!
Umno/Bn dah lemas
ikut kome le
kalau nak tolong ....

Aishah Jamal said...

Tak tahu le teman nak ubat mata mike macam mana kalu mike nengok bulan terang tapi terbayang tempat timbang.

Teman hormat pendirian mike. Bukan ke kita duduk kat negara Satu Malaysia. Bior le parti tak samapun asalkan hubungan persaudaraan kita tidak terputus.