Wednesday, July 15, 2009

MANIK URAI - Manik PAS makin terlerai?

Pagi-pagi hari aku ditanyakan oleh kengkawan kenapa PAS menang tipis. Majoriti 65 je.....?
Nak buat macam mana mungkin ada lah sebab-sebabnya tu. Apa pun tahniah kepada PAS Kelantan kerana berjaya mengekalkan kerusi ADUN berkenaan.
Secara peribadi, aku lihat kempen di Manik Urai tidak sehangat semasa kempen piliharaya di Bukit Gantang dahulu. Mungkin orang-orang PAS terlalu yakin yang mereka akan menang besar kali ini. Atau pun mungkin juga BN telah melakukan satu reformasi kempen yang berkesan? Ha...ha... boleh percaya ke?
Namun PAS Kelantan harus mengambil iktibar yang sewajarnya dengan pengurangan undi kali ini. Mungkin juga khabar-khabar angin yang mengatakan PAS mengalami masalah dalaman sedikit sebanyak memberi kesan kepada piliharaya tersebut.
Apapun laungan TAKBIR!! tetap bergema untuk PAS.....

4 comments:

kak ja said...

PAS perlu bnyk mengkaji dr pelbagai aspek.. Masaalah dlman yg kekdg nampak mcm ada tp kekdg mcm xde mgkn mengelirukan jugak.. Statements semata2 drp pihak teratas, menafikan wujudnya konflik dlman ini, tanpa disusuli dan dibuktikan dgn tindakan yg tepat, membuat ahli dan rakyat lbh keliru..

Aishah Jamal said...

Nampaknya PAS kena lebih proaktif lepas ni. Kena jugak buat kajian yang lebih mendalam. Jangan hanya pandai menyalak menyalahkan BN. Jangan sampai dikata orang, Semut kat seberang nampak tapi Gajah kat sebelah tak terpandang....

www.permatasoffhas.blogspot.com said...

Allahuakbar!!

sang kegelapan said...

semua tuhan dah tentukan..kita hanya berusaha..